wtorek, 21 maja 2013

Niecodzienny teatr cieni

Teatr to przestrzeń, w której widza z aktorem wiąże tajemnicza więź. Będąc w tym magicznym miejscu jesteśmy świadkami opowiadanej historii, co więcej współtworzymy ją. Od reakcji widowni zależy nastrój artysty i to w jaki sposób odgrywa swoją rolę. Chciałam dzisiaj przedstawić węgierską grupę Attraction, która w najnowszym sezonie brytyjskiej edycji programu "Mam Talent!" w ciągu paru minut przekazała publiczności niezwykle silne emocje. Najbardziej przemawia do mnie fakt, że kilka osób za pomocą swoich ciał potrafi przenieść nas w inny świat. Nie mam zamiaru pisać zbyt wiele, myślę że najlepiej zobaczyć występ tej grupy i samemu ocenić czy było warto. 



3 komentarze:

  1. Coś pięknego emocjonującego i zarazem niesamowitego..przyznam wzruszyłam się /akwarystka

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskudny kicz.
    Wykonanie ok, historyjka jest żenująca. No ale czego się spodziewać po takim programie...
    rs

    OdpowiedzUsuń